Nuffnang ads

RELATIONSHIP

Sudah hampir menjangkau 5 tahun hubungan aku dengan si dia,kami sememangnya saling melengkapi antara satu sama yang lain.Aku tidak boleh hidup tanpanya,dialah rakan,musuh,kekasih dan pendengar setiaku.Banyak dugaan dan cabaran yang telah kami hadapi bersama,ada susah ada juga senang dan itu telah mengeratkan lagi hubrungan ini.Masing-masing lebih bersikap matang sekarang,walaupun kadangkala kurang persefahaman.Masing-masing mahu hubungan ini pergi ke peringkat yang seterusnya.Tapi macam biasalah masing2 belum mempunyai kewangan yang mencukupi dan aku sendiri selalu berfikir adakah aku sudah bersedia dengan semua itu,berkali-kali aku bertanya pada diri sendiri dan akhirnya aku menemui jawapannya.Ya!Aku sudah cukup bersedia semua ini,memanglah sampai akhir hayat pun kita tidak dapat mengenal seseorang itu,tapi usia 5 tahun itu aku rasa sudap cukup untuk mengatakan ak bahagia bersamanya.Ak ingin menghabiskan masa tuaku dengannya.Hanya dia.Semoga hubungan ini akan dirahmati Allah s.w.t.Amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...