Nuffnang ads

kehidupan

Semakin hari semakin aku mengerti erti sebenar hidup ini,berjumpa dengan pelbagai ragam manusia yang jarang aku temui,dan paling benda yang aku takuti iaitu permusuhan sesama insan.Sedari dahulu lagi aku amat menjaga hati orang2 disekeliling aku,aku cuba menjadi sebaik mungkin walaupun kadang2 aku yang terluka tp aku hanya mendiamkan diri kerana aku amat bencikan pergaduhan.Tapi akhir-akhir ini,tahap kesabaranku sudah sampai ke kemuncaknya,bile aku mula mengeluarkan suara,semua orang mahu menghentam aku,aku benci situasi ini,aku benci bila ade mengetahui ada seseorang dilua sana yang membenci diriku.Selama ini aku cuba menjadi terbaik kepada semua orang,tapi sebaliknya yang berlaku.Bilakah semua ini akan berakhir,adakah sememangnya aku ini sememangnya tidak baik,adakah memang aku yang bersalah....aku telah cuba menjadi yang terbaik pada semua orang2 disekelilingku............

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...