Nuffnang ads

Next step for our relationship..

Setelah berbincang dan meneliti perkara ini dengan sedalam-dalamnya.Kami membuat keputusan untuk mengadakan majlis pertunangan pada bulan awal 10 ini,setakat ini kedua-dua belah pihak telah pun setuju dan harap tiada apa-apa halangan pada masa akan datang.Insyaallah.Sekarang ini aku tengah buat kira-kira untuk barang2 hantaran semua.Banyak juga benda yang perlu difikirkan,nasib baik ak mempunyai masa yang menckupi,kawan2 pun banyak membantu.Perasaan aku saat ini,teramatlah gembira sekali.Walaupun hubungan aku dengan mamanya belum pulih sepenuhnya buat masa sekarang tapi ak akan sedaya upaya untuk memperbaikinya untuk kebahagian aku dan dia dimasa akan datang.Akhirnya cinta kami berjalan dengan lancar dan ak harap selama-lamanya.Sekarang masing-masing sudah tak boleh nak shopping2 macam dahulu lagi,hihi....kena berjimat cermat al maklumlah banyak benda perlu diuruskan pada majlis perkhawinan nanti.Wah sudah semakin dewasa aku sekarang. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...