Nuffnang ads

KERETA IDAMAN KALBU



seperti gambar2 diatas.....adalah kereta idaman aku....paling aku suka adalah swift..hehe..swift jew xdela mahal2..macam audi ke,lamborghini ke,mustang ke...kereta suziki ni jew..tapi still xmampu beli..haih sedih kan aku ni...tu la mak suruh belajar pandai2 xnak...hihi...setiap kali aku pandang orang bawa kereta swift ni mesti aky tengok x berkelip mata...hahaha....hope kalau setahun,2 tahun aku mampu la gamaknya membeli kereta ni...amin....Kereta kedua idaman aku jeng2..honda jazz....elegan gitu,dat y aku suka..hihi....dan warna kuning pula aku memang minat dari dulu lagi..tapi ada sesetengah kereta memang xsesuai warna kuning nih,,,so my scnd choise adalah warna hitam....huhu.....bilalah agaknye dapat kereta2 ni kan....kena usaha lebih ni.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...