Nuffnang ads

Dugaan

Inikah yang dikatakan dugaan datang bertimpa-timpa....semakin hari semakin aku berputus asa dengan hubungan ini,aku berasa begitu kecil dan terhina sekali dengan apa yang berlaku..begitu jahatkah k aku sampai aku dihukum dan dituduh sebegitu sekali,aku tak mampu bertahan lagi,aku tidak sekuat itu... apa yang berlaku aku pendamkan sendiri,aku rasa begitu sakit letih dengan apa yang berlaku..aku tidak sempurna aku sedar itu sedari dulu lagi..apa yang aku mahukan hanya merasa bahagia dan gembira selalu di samping insan yang aku cintai.Dia terlalu baik untuk aku,mungkin aku tak berhak keatasnya,kebenarannya aku sudah tiidak mampu menghadapi semua ini lagi.Ya Allah bantulah hambamu ini mencari jalan keluar kepada semua masalah ini,aku sudah cuba untuk kuat menghadapinya,tetapi kadangkala aku rasa seperti sudah tak berdaya lagi.Kalau ini sememangnya ujian dari Allah kepadaku aku akan terimannya dengan sepenuh hati dan kalau sudah tertulis dia bukan untukku,aku akan sedaya upaya menerimanya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...