Nuffnang ads

Sambutan Hari Ibu

Hari semua anak-anak mak aku merangkap aku sendiri akan menuju ka rumah kakak aku untuk menyambut HARI IBU walaupun HARI IBU jatuh pd 8hrb saje nak sambut awal2 sikit.So semalam sudah pergi cari2 hadiah,aku pun pergi la area Sogo tuh,al-maklumlah duet gaji aku bulan ni aku kurang sikit sebab aku banyak cuti..huhu salah aku juga,jadi disini jela tempat yang termampu.Melangkah je masuk Sogo tuh,hadoi orang ramai giler,mcm satu KL sume ade kat situ,nak pilih barang pnyelah susah.Manusia kalau dapat shopping memang tak ingat dunia..hehehe aku pun same :).Aku agak kepeningan jugalah nak pergi cari barang sebab sume tak bagi aku peluang nak tengok..waawaaa...Tapi akhirnya dengan semangat usaha yang tinggi dpt juga aku beli sesuatu utk mak aku.Aku harap mak aku suka la,tp mak aku ni jenis tak kisah anak-anak nak bagi ape janji ikhlas :).Semenjak aku kerja ni jarang-jarang sangat la mak aku merasa duet aku aku yang asyik meminjam duet dia adalah...ape punye anak la ku ni huhuhu.Sambutan HARI IBU kali ni pun kitorang nak buat suprises sampai ayah aku punt xtahu lagi, dorang ingat nak makan2 family biasa je.Herm rindu pulak kat mak aku,da lama juga tak jumpe,last jumpe pun 3 bulan or 4 bulan lepas,al-maklumlah xde cuti kerja.Paling aku kesian dengan mak aku sebab dia selalu sakit,kaki dia dah xboleh nak berjalan sangat dah,kalaulah aku dapat jaga mak aku nih....tapi walaupun macam tu still juga nak cari duet sendiri macam buat kuih2 jual,dia kate boring kalo xde kerja..herm macam 2 pulak....Aku sayang mak aku,aku memang tiada sebarang rungutan tentang dia,orang yang paling memahami aku sedari dulu lagi.Banyak sudah pengorbanan yang dilakukan untuk aku,ayah aku pun sama lah tpi dari segi kewangan..hihi ....Selamat Hari Ibu untuk semua ibu-ibu di dunia dan juga bakal mak mertuaku :)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...