Nuffnang ads

BRACES !!!

Dalam masa terdekat ni memang ingat nak pakai braces...herm tapi tu la pasal masing-masing takde masa,ingat nak pergi ahad ni,rasenye bukak kot tapi tibe2 kakak2 suruh balik kampung nak sambut hari ibu pulak,so tak dapat lak nak pergi klinik yang telah disyorkan oleh seorang rakan aku ni.Bile aku cuti,si dia pulak bekerja bila aku bekerja dia pulak cuti habis macam mane.Aku ingat nak pakai braces secepat mungkin,haritu masa ada masing2 cuti,mase tu tak tahu nak pergi klinik mane?.Yela ak tengok gigi aku ni da macam teruk sangat da,xpela aku sanggup walaupun sakit dan walaupun kena pakai braces mase tunang nanti.hihi.Impian nak pakai braces ni da lama da dari mase study lagi,tapi al-maklumlah mase study manelah nak cekau duet,mengharapkan duet mak ayah je mase tu,so bila da bekerja ni dan da pegang duet sendiri rase macam berkemampuan la nak buat,at least duit sendirikan.Ingat nak cuci gigi sekali,kasi putih sikit huhu.Hope impian aku nak pakai braces ni akan tercapai la dalam masa terdekat ni.Amin.


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...