Nuffnang ads

ring

Sebenarnya cincin untuk aku da beli,just nak tambah untuk cincin batal air sembahyang jew....yang memeningkan kepala aku ni adalah nak mencari cincin untuk pihak lelaki..Aku baca kat internet,suasa adalah haram dipakai kerana mengandungi emas yang dicampur logam..yeke???so dari ragu2 baik xpayah...Ada seorang kawan aku ni cadangkan aku pergi dekat MIMOS KLCC,dia cakap dekat situ banyak design2 cantik untuk lelaki,yela aku xberapa berkenan cincin lelaki yang batu2 besar tu da macam orang tua da..hihi....harga pun boleh tahan la..tapi aku xdelah nak membazir nak beli plantinum yang 1,2 ribu tu...silver jew ok ape....:).So operasi mencari cincin untuk lelaki belum dilancarkan lagi..maybe minggu depan kot...Ini adalah antara koleksi cincin lelaki di MIMOSA


so elegan...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...