Nuffnang ads

ijab dan qabul..

Sedar x sedar tinggal lagi 5 bulan je lagi aku akan menjadi isteri...walaupun hanya akad nikah dan belum bersanding lagi tetapi dalam islam memang sudah menjadi isteri yang sah...takut pun ada jugak ni,apa pun redha je la,kitorang pun dah bincang banyak benda sama-sama,macam nak cari rumah,nak sambung belajar lagi..:)
Sebenarnya boleh dikatakan inilah cinta pertama dan terakhir aku,sebab aku dari sekolah atau masa di kolej memang tak menjalinkan hubungan cinta dengan sapa-sapa pun,herm maybe sebab aku ni memang xcantik dan membosankan kot..hihihi..agaknya la...lepas jew aku kenal RMA ni terus jew sampai ke jinjang pelamin,kiranya macam cinta pertama dan terakhir la :)...dialah yang paling memahami aku selama ini,aku rasa tiada orang lain lagi yang paling faham aku selain dia.....kitorang pun selau gaduh mcm pasangan2 lain jugak tapi tak lama..cepat2 baik balik...dulu masa time study banyak sikit la dugaannya bergaduh setiap masa...masa tu rasa nak giveup jew dengan hubungan ni....tapi aku banyakan bersabar sebab aku memang tak suka nak bertukar-tukar pasangan ni...sebab aku akan cuba pertahankan apa yang aku ada ni sebaik mungkin...dan alhamdullilah...sampai sekarang kitorang sentiasa happy dan ceria..bergaduh pun dan kurang da,al-maklumlah masing2 da dewasa hihihi....aku tak cakap dialah segalanya tapi dia adalah pelengkap hidup aku sampai bila2....apa yang menjadikan cinta kitorang sangat kukuh adalah kitorang sentiasa susah dan senang bersama2....mungkin bagi orang lain ayat tu macam biasa kan...tapi itulah yang menjadikan aku teramat mencintai dy....masa time study dulu...kalo masing xde duet..masing2 xmakan...sama2 berjimat cermat nak buat assigment lagi,,assigment aku jew da beratus2...sampai dy sanggup kerja parttime la sebab nak tampung assigment kolej....hari2 aku datang tempat keje dy bawa bekal then makan sama2 bile xduet,aku tunggu dy sampai balik kerja..sampai bile2 aku tak boleh lupe kenangan tu...bile masing2 kayo enjoy tak ingat...hihi.....mula2 aku kerja partime juga tapi al maklumlah course grafik sememangnye memeningkan kepala aku dengan assigment lagi lepas tu aku pun berenti la........masa final assgment dy pun banyak tolong aku....walaupun ayah aku memang bagi duet untuk final project tapi kadang2 memang xckup...
Bila ingat balik zaman2 kolej kitorang mesti tersenyum....antara memori terindah aku....adanya kawan2 yang sangat memahami.......sekarang masing2 da bekerja,untuk barang2 hantaran pun kitorang beli sama2...kami simpan sama2 duet untuk masa hadapan........saling tolong menolong...:) Lepas kahwin ni memang aku ingat nak sambung belajar balik.....begitu juga dengan RMA..sebab peluang hanya datang sekali nanti bile da tua menyesal....dan untuk kehidupan yang lebih terjamin tanpa mengharap bantuan sesiapa.....:)

xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...